niedziela, 25 czerwca 2017

Jesienna miłość [recenzja]


Alicja
Jestem ogromną fanką Sparksa i przeczytałam wiele jego książek, które uwielbiam. Uważam, że są naprawdę dopracowane i posiadają jakiś przekaz. Jest jednym z moich ulubionych autorów, zaraz po Zafonie. Przeważnie tworzy powieści z wątkiem romansu, a ja takie ubóstwiam, więc idealnie trafia w moje gusta. 
Jesienna Miłość niebywale piękną historią o Landonie i Jamiem. Ukazuje cierpienie, miłość, radość, smutek, ale i przemianę. Landon – przystojny i popularny w szkole chłopak, który kocha być w centrum uwagi oraz Jamie – skromna, niedoceniana przez rówieśników ze złotym sercem, córka pastora. Zupełnie dwa inne światy, które łączy musical. Występując razem, muszą się poznać i zacząć współpracować. 
Książka napisana jest z perspektywy Landona i uważam, że jest to świetne, ponieważ możemy poznać jego punkt widzenia na całą sytuację z Jamie. Obserwujemy jego przemianę z tego złego na człowieka, który robi się wrażliwy na cierpienie innych. To naprawdę wzruszająca opowieść, ponieważ porusza bardzo ważny temat – białaczki. Nie chcę za dużo zdradzać, jednak muszę przestrzec, żeby mieć przy sobie paczkę chusteczek.
Autor stworzył cudowny świat, posługując się bogatymi opisami i ciekawymi dialogami. Niektóre z nich zawierają humor i przywołują uśmiech na mojej twarzy. 
Jesienna Miłość jest krótką książką i czytałam ją już drugi raz. Najpierw dowiedziałam się o filmie, który znam na pamięć. Dopiero później miałam okazję sięgnąć po lekturę i NIE ŻAŁUJĘ. Polecam każdemu, kto czytuje romanse i wzruszające powieści, bo ta jest bardzo dobrze skonstruowana i dopracowana. 
Akcja książki toczy się w innych czasach, starszych, chyba nawet nie było mnie wtedy na świecie, ale nie aż tak odległych. Jeśli oglądaliście Szkołę Uczuć, to powiem Wam, że książka Was zaskoczy, bo wiele faktów jest nie ukazanych w filmie lub przerobionych. Z ręką na sercu polecam i wierzę, że będzie Wam się podobać.
Jeśli czytaliście, to dajcie znać. Chcę poznać Waszą opinię na jej temat. 

Znalezione obrazy dla zapytania szkoła uczuć cytaty

13 komentarzy:

  1. Nie czytałam nic od tego autora, ale jakoś... Nigdy nie mogłam się przekonać do kupienia jego książek. Sama nie wiem czemu. Może kiedyś, kto wie. Uwielbiam romanse, a z tym panem jakoś tak się mijam.

    http://pattzy-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten tytuł. Mogłabym go czytać i czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam do czynienia z tym tytułem ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Sparksa i jego powieści :) mogłabym je czytać po kilkanaście razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sparks nadal przede mną :/ mam nadzieję, że w wakacje uda mi się nadrobić chociaż jeden jego tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie właśnie "Jesienna miłość" i "Ostatnia piosenka" to najlepsze książki Sparksa. Czytałam je już chwilkę temu, ale nadal je miło wspominam :D

    http://odbijajacksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam jeszcze, ale mam w planach ;)

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki nie czytałam, ale film uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam jeszcze żadnej ksiażki Sparksa, jednak od dawna na jakąś się przymierzam :D Najbardziej ciekawi mnie chyba Ostatnia piosenka :) A jeśli OP mi się spodoba to na pewno i po tę sięgnę zwłaszcza, że tak polecasz :D
    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy, ale na pewno zostanę tu na dłużej :D Obserwuję :)
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam tej książki, ale będę ją miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałem jeszcze żadnej książki od Sparksa, ale może się to zmieni bo bardzo dużo pozytywnych opinii o jego dziełach :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo moich koleżanek czyta Sparksa, ale ja jeszcze nie miałam okazji poznać jego twórczości. Mam nadzieję, że kiedyś jakaś książka trafi w moje ręce, bo to naprawdę piękne historie.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

created by STRONG-POWER.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Powróć do góry